Sunday 14 October 2012

NiGhT sHiFt oOuChH!!

Hari ni kerja shift night ,, for the first time dapat shift night ,, hurmmm wahh ,, na basuh baju ,, ptg ni na kua p prep ,,, wah letihnye ,, baju banyak plak tu ,, huhuhu xpela da naa balik cuty da pon so xkesa la ,, tp aku tpkir cmn la na truggle cket lam exam sdgkn aku da wt jwpn yg tbek mgikut skema tp still xdpt full mark ,, eee tnsennye ,, forget bout this ...

sejenak mbaca blog yang aku post tbe2 aku tpkir ,,, kenapa la orang yang aku sayang dulu xnak tunggu aku dan xna tgk prubahan aku kt cni kn ?? pelik la sdgkn lau dy tunggu , aku ase msty dy bangge ,, tp na wt cmn kn smue tu mimpi je ,, aku kne redha je la ,, humm xpela ,, yang skang ni pn da masuk 7 bulan aku bsame ngn dy ,, walaupn cm2 karenah aku , dy still blembut aty ngn aku ,,, wlaupon dy xcm owg len ,, aku still sayang dy ,, MOHD HAIRULHISYAM BIN MOHD SHAM ...

~ time to go ... aku na mbasuh baju pulak ,,, ~

No comments:

Post a Comment