Wednesday 3 October 2012

Giler !!!!

kisah bermula bila aku mula balik bersama dengan si dia ,, ya allah ,, kenapa la aku xbalik sekali dengan ana ,, kenapa la pengurusan kolej tetap kan untuk aku balik dengan dia ,, hurmm aku tak kesa la lau blek ngn die pn tp aku kesa ble aku kene duk dpan ngn die ,, ohh god ,, hurmm pape la ,, aku mx izn ngn dy supaye aku xduk dpan ngn die ,, aku gtw la die ,, sy xna duk dpan ley ,, die ckp xley ,, aku pn try skaly ag ,, aku ckp la xna ,, 3x mx xna duk dpan aku tpkse bralah ngn die ,, so aku pn duk dpan ble die start ckp sy xbrani la duk dpan sowg2 ,, oke fne aku pn kcian kt die so aku pn duk je la dpan ,, hurmm

spanjang pjlnan tu mcm2 soalan die tnye ,, aku segan duk ngn die ,, eee malunye ,, tp branikn diri ,, huhu ptot la rmai suke dy ,, agpn dy smart ,, bukn nset saje ,, yg pling aku kesa .. t ape lak kwn2 aku suke dy ,, humm dy da la rmai pminat espcially kwn aku yg sowg tu ,, hurmm subhanaallah ,, ssmpai kt ruma ,, dy kate pape col dy so dy pn bg la num dy ,, huhuhu

kiteowg start msg3 cm tu je ,, hehehe ,, xlbey pn ,, huhuhu ,,, dy ceap suh aku bg alasan utk kua ngn dy ,, huhuhu ,, dy ceap aim nme aku ag ,, ceap mention pgl aku Chipsmore .. huhuhu ngade seyhh ,, yg pling bestny dy sgup p kdai mn2 na crik chipsmore utk aku ,, opsss eee jgn pasan cgt la yana ,, nyampah aku !!! huhu wahh mase blek td .. kate kwn aku ni mybe dy suke aku ,, ooooo tidakkkk la !!!!! mybe pasan aku je kot nmpk die asyk tgk2 aku , sengih2 kt aku ,, weyhhh ad ke owg na aku ,, GILER KE PER !!!!

No comments:

Post a Comment