Friday 23 November 2012

Tangisan mendapat berita dari Semenchu

" Salam kawan2 semua ... luangkan masa beberapa minit untuk sedekahkan Al-fatihah & bertafakur buat arwah makcik saya yang baru sahaja meninggalkan kami pada jam 11 pagi tadi .. semoga roh arwah tenang & aman di sana .. Amin Insyaallah "

Arwah merupakan kakak kepada ayah aku ,, arwah telah berjaya mendidik anak2nya sehingga ke tahap pendidikan tinggi diploma .. arwah dikenali sebagai cik mah ,, arwah adalah makcik aku yang paling rapat selain mak ngah aku ,, arwah mengidap kanser otak dan telah berjaya menghabiskan perawatnnya .. selepas perawatan itu sedikit demi sedikit arwah mulai ingat ahli keluarganya .. arwah dijaga rapi oleh suami & anak2nya ..

Aku sempat jumpa dengan arwah raya tahun ni .. Ya Allah , sedihnye .. aku ngn adik aku sempatla gak buat positioning pada arwah sebelum kami bertolak balik ke rumah .. arwah telah terlantar dirumah dan telah mendapat kudis tekanan selama dirumah akibat tidak bergerak walaupun telah melakukan positioning ,, aku tidak dapat pulang ke rumah kerana perjalanan aku dari kelantan ke johor mengambil masa 12 jam dan ibu ayah aku berpesan supaya tidak pulang ke rumah kerana pengajianku disini ,,

No comments:

Post a Comment