Saturday 25 August 2012

Ya Allah betul ke tindakan aku , , kenapaa dia yang aku pilih , , sesungguhnya benar adakah dia betul2 ingin berubah Ya Allah , , betul ke ini pilihan aku ,,, astaghafirullah hal'azim , , sesungguhnya ya Allah , kau penentu jodoh , pertemuan dan perpisahan dalam kehidupan , , aku pasrah ya Allah , , Aku serahkan segal jiwa dan ragaku hanya keranamu Pencinta dan Pencipta yang Agung , , andainya ditakdirkan jodoh yang kau tetapkan itu adalah untukku , , aku bersyukur dengan lafaz Alhamdulillah , , Aku berjaya melupakan si dia yang aku sayang , , Terima Kasih , Ya Allah . .



Begitu banyak dosa yang telah aku lakukan ya Allah , , aku menyesal di atas perbuatan ku sendiri ya Allah , , aku berharap perubahan diriku merupakan perubahan yang terakhir dan tetap buat diriku , , Insyaallah , , Amin , , SubhanaAllah betapa keagungan-Mu telah terbukti , , Aku berdosa ya Allah , , berdosa dengan segala2nya , , aku mudah terpengaruh ya Allah , , terpengaruh dengan hasutan syaitan laknatulAllah ...

No comments:

Post a Comment